Complimenten en klachten
Complimenten en suggesties
Ben je tevreden over onze dienstverlening en wil je een compliment geven? Of heb je een idee om onze dienstverlening te verbeteren? Laat het ons weten door het meldformulier in te vullen.

Klachten over de huisarts
Heb je een klacht over de zorgverlening van (een medewerker van) je huisarts, neem dan contact op met je huisartsenpraktijk. Op de website van je huisarts staat informatie over de klachtenregeling. Je kunt ook altijd direct je klacht voorleggen aan de onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze klachtenfunctionaris is niet in dienst van jouw huisarts. Samen bepalen jullie de te nemen stappen. De externe klachtenfunctionaris kan bijvoorbeeld onderzoek doen naar wat er is gebeurd. Wil je dat de externe klachtenfunctionaris contact met je opneemt? Mail dan naar secretariaat@hoogzorg.nl.

Klachten over de huisartsenspoedpost
Alle medewerkers van de huisartsenspoedpost proberen zo goed en zorgvuldig mogelijk te werken. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent over de verleende zorg, de werkwijze of het telefoongesprek. Bespreek dit gerust met de medewerker zelf. Grote kans dat je er samen uitkomt.
Lukt dat niet, laat het ons dan weten door ons meldformulier in te vullen. We leren graag van je ervaring, zodat we de zorg kunnen blijven verbeteren. Onze klachtenfunctionaris neemt contact met je op.
Lees hier meer over ons kwaliteitsbeleid.
Meer weten?
Voor vragen of meer informatie over onze klachtenregeling kun je terecht bij onze klachtenfunctionaris.