Cookie instellingen

Onze website maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring. Wilt u de website bezoeken en cookies accepteren?
Lees ons privacy beleid.

Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Als elke seconde telt: Bel 112

Complimenten en klachten

Complimenten en klachten

Klachten over de huisarts

Heb je een klacht over de zorgverlening van (een medewerker van) je huisarts, neem dan contact op met je huisartsenpraktijk. Op de website van je huisarts staat informatie over de klachtenregeling.

Je kunt ook altijd direct je klacht voorleggen aan de onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze klachtenfunctionaris is niet in dienst van jouw huisarts. Samen bepalen jullie de te nemen stappen. De externe klachtenfunctionaris kan bijvoorbeeld onderzoek doen naar wat er is gebeurd. Wil je dat de externe klachtenfunctionaris contact met je opneemt? Mail dan naar secretariaat@hoogzorg.nl.

Klachten over de huisartsenspoedpost

Alle medewerkers van de huisartsenspoedpost proberen zo goed en zorgvuldig mogelijk te werken. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent over de verleende zorg, de werkwijze of het telefoongesprek. Bespreek dit gerust met de medewerker zelf. Grote kans dat je er samen uitkomt.

Lukt dat niet, laat het ons dan weten door ons meldformulier in te vullen. We leren graag van je ervaring, zodat we de zorg kunnen blijven verbeteren. Onze klachtenfunctionaris neemt contact met je op.

Complimenten en suggesties

Ben je tevreden over onze dienstverlening en wil je een compliment geven? Of heb je een idee om onze dienstverlening te verbeteren? Dit kun je ook via het meldformulier doorgeven.

Lees hier meer over ons kwaliteitsbeleid.

Meer weten?

Voor vragen of meer informatie over onze klachtenregeling kun je terecht bij onze klachtenfunctionaris.

Gabriëlle Parel

Klachtenfunctionaris

[javascript protected email address] 06-57510912