Cookie instellingen

Onze website maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring. Wilt u de website bezoeken en cookies accepteren?
Lees ons privacy beleid.

Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Cliëntenraad

De cliëntenraad van HOOG

We willen de zorg blijven verbeteren. Daarvoor moeten we weten waar behoefte aan is. Wat er goed gaat, wat er beter kan en wat misschien wel ontbreekt. Daarom is er de cliëntenraad. Een team van zeven gepassioneerde leden die alle inwoners van Oost-Gelderland een belangrijke stem geven aan de bestuurstafel.

Hoe werkt het?

De cliëntenraad is er om de belangen te behartigen van alle inwoners in Oost-Gelderland. We gaan met ze in gesprek, bieden een luisterend oor en nemen die inzichten mee in de overleggen met de Raad van Bestuur en de directie, die we gevraagd en ongevraagd van advies voorzien. Ook staan we in nauw contact met andere cliëntenraden binnen de huisartsenzorg, ziekenhuizen en thuiszorg. Zo hebben we het beste besef van waar behoefte aan is.

De cliëntenraad is in augustus 2023 officieel geïnstalleerd. Dus zal de komende periode vooral in het teken staan van ontdekken. Wat speelt er in de huisartsenzorg en wat moeten de belangrijkste aandachtsgebieden worden? Hierin wordt de raad ondersteund door HOOG met informatie, bijeenkomsten en werkbezoeken.

Wie zitten er in de cliëntenraad?

Zeven leden met heel verschillende achtergronden, maar met dezelfde drive en energie om de huisartsenzorg verder te verbeteren (van links naar rechts).

  • Henk Rouwenhorst
  • Angela Tiggeloven
  • Anoek Forkink
  • Liesbeth Bunt
  • Simone Willers
  • Tom van Beurden (voorzitter, staat niet op de foto)

Vragen, opmerkingen of suggesties?

Iets opgemerkt in de huisartsenzorg wat beter kan? Geef dit door aan de cliëntenraad via clientenraad@hoogzorg.nl.

De cliëntenraad behandelt geen klachten van individuele patiënten. Deze kun je doorgeven aan de klachtenfunctionaris. Lees hier meer over in de klachtenprocedure.