Patiënttevredenheid
Kwaliteit van de zorg
Het leveren van goede zorg- en dienstverlening heeft onze hoogste prioriteit. Het belang van kwaliteit van zorg kan wat ons betreft niet worden overschat. We hebben daarom diverse processen ingericht om een hoge kwaliteit van zorg te garanderen. Jouw ervaring met onze dienstverlening biedt handvatten om (toekomstige) patiënten nog beter te helpen.
Patiënttevredenheidsonderzoek
Graag horen we jouw mening over het contact met onze huisartsenspoedpost. Ben je snel geholpen en werd er goed naar je geluisterd? De antwoorden helpen ons om de zorg op onze huisartsenspoedpost te verbeteren. Deelname aan het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst duurt 5 - 10 minuten.
- Deel je ervaring met ons over je bezoek aan de huisartsenspoedpost, of over het huisbezoek dat je hebt ontvangen vanuit de huisartsenspoedpost. Klik hier.
- Deel je ervaring met ons over je telefoongesprek met een medewerker van de huisartsenspoedpost. Klik hier.
Complimenten en klachten
Ben je tevreden over onze dienstverlening en wil je een compliment geven? Of misschien ben je juist ontevreden over onze dienstverlening op de huisartsenspoedposten en wil je een klacht wil indienen? Laat het ons weten. Kijk voor meer informatie op complimenten en klachten.